![](templates/aqua/images/profileul.gif) |
|
![](templates/aqua/images/profileur.gif) |
|
Gabrielle
|
|
![](templates/aqua/images/profiledl.gif) |
|
![](templates/aqua/images/profiledr.gif) |
|
Geplaatst: 04-01-2009 12:15:21 Onderwerp: |
|
|
Ik zit hier te glimlachen als ik dat woord 'dame' zie staan... Het lijkt net zomin bij haar als bij mij te passen. Ik hou het maar gewoon op 'vrouw'.
Nu, ik ben voorlopig enthousiaster dan zij, denk ik. We zien wel, ik heb er wel een goed gevoel bij.
Hoe beter ik me van mijn eigen verlangens bewust ben, hoe minder ik een relatie met een seksueel zie zitten. Die eigen verlangens kennen is voor mij toch niet zo evident als doorgaans wordt aangenomen.
Volgens mij zitten de meeste aseksuelen gewoon in de kast omdat ze zich er niet eens bewust van zijn. Zolang aseksueel synoniem blijft voor koud en emotieloos, zullen weinig mensen zich erin terugvinden. Daarom wilde ik het woord aseksueel ook niet in mijn profiel zetten op rendez-vous. En ik heb de indruk dat de manier waarop ik het verwoord heb sommigen toch aanspreekt.
Dus volgens mij zijn er best wel kandidaat-partners te vinden, alleen herkennen ze zich niet in de term aseksueel.
Mijn zoekertje was wel aan vrouwen gericht, ik weet dus niet hoe mannen erop zouden reageren. |
|