aseksualiteit Vlaanderen aseksualiteit Vlaanderen
Het forum voor aseksuelen in Vlaanderen
aseksualiteit Vlaanderen
FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
klik voor meer informatie
Nieuw lid

 
Reageren    aseksualiteit Vlaanderen -> Welkom op dit forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Anachoreet



Geregistreerd op: 26 Jul 2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 26-07-2011 15:12:24    Onderwerp: Nieuw lid Reageren met citaat

Hoi Iedereen,
Ik ben nieuw hier.
k' Ben voornamelijk lid geworden om aan te geven dat aseksuelen geen bizarre zeldzaamheid zijn.
Ik denk dat dit forum een goed idee is en voor opluchting zal zorgen voor veel asseksuelen die nog met een hoop vragen worstelen.
Het is dan ook belangrijk dat ze kunnen merken dat ze niet alleen staan.

Zelf heb ik geen vragen over asseksualiteit.
Na een moeizame aanvaarding van wat ik eerst als een afwijking zag heb ik er mee leren leven. Mezelf aanvaard en er in berust.
Ik vind het alleen jammer dat het het samenleven met een partner zo moeilijk maakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
NEWxRELIGION



Geregistreerd op: 24 Sep 2011
Berichten: 2
Woonplaats: Regio Tielt

BerichtGeplaatst: 26-09-2011 16:54:06    Onderwerp: Re: Nieuw lid Reageren met citaat

Anachoreet schreef:
Hoi Iedereen,
Ik ben nieuw hier.
k' Ben voornamelijk lid geworden om aan te geven dat aseksuelen geen bizarre zeldzaamheid zijn.
Ik denk dat dit forum een goed idee is en voor opluchting zal zorgen voor veel asseksuelen die nog met een hoop vragen worstelen.
Het is dan ook belangrijk dat ze kunnen merken dat ze niet alleen staan.

Zelf heb ik geen vragen over asseksualiteit.
Na een moeizame aanvaarding van wat ik eerst als een afwijking zag heb ik er mee leren leven. Mezelf aanvaard en er in berust.
Ik vind het alleen jammer dat het het samenleven met een partner zo moeilijk maakt.


Hallo ,
Ik kan alleen maar je verhaal bevestigen en het toejuichen .
Het is inderdaad enorm moeilijk voor zowel jongeren als volwassenen om een partner te vinden ( een aseksuele partner is zeer moeilijk te vinden maar een seksuele partner die het doet met minder is ook zeer moeilijk te vinden ) . Jammer genoeg !

Groetjes Rani
_________________
Leeftijd is geen getal voor verstandelijk niveau , het is een getal voor hoelang je al bestaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Reageren    aseksualiteit Vlaanderen -> Welkom op dit forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB
Arthur Theme
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum