aseksualiteit Vlaanderen aseksualiteit Vlaanderen
Het forum voor aseksuelen in Vlaanderen
aseksualiteit Vlaanderen
FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
klik voor meer informatie
knuffels

 
Reageren    aseksualiteit Vlaanderen -> Vragen over aseksualiteit
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Myra
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Okt 2008
Berichten: 102
Woonplaats: omg Leuven

BerichtGeplaatst: 18-10-2008 09:19:42    Onderwerp: knuffels Reageren met citaat

Ik start hier maar wat onderwerpen om dit forum een beetje te lanceren....Niet dat ik wil domineren dus he Smile

Hoe staan jullie tegenover lichamelijk contact zoals een knuffel? Ik voel me er steeds onwennig bij, hoewel het me ergens ook wel deugd doet als een vriendin even haar hand op mijn arm legt of een arm over mijn schouder legt. Hand in hand lopen met een partner vond ik ook altijd zalig...Kussen hoeft voor mij eigenlijk niet echt, al kan ik nog wel een kusje op de wang geven. Op de mond doe ik eigenlijk al niet meer graag....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Auteur Bericht
Gabrielle



Geregistreerd op: 17 Okt 2008
Berichten: 77

BerichtGeplaatst: 18-10-2008 14:51:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Knuffelen, droge kussen, strelen : ik vind het heerlijk in een relatie, maar erbuiten sta ik er heel terughoudend tegenover en ik zal het zelf niet spontaan doen.

Ik begroet mensen het liefst met een handdruk. Maar in de meeste kringen waar ik kom, wordt met een kus begroet en ik denk dat ze me zouden bekijken alsof ik van Mars kom als ik gewoon een hand zou uitsteken. Ik moet het misschien gewoon eens proberen. Het is in elk geval hartelijker dan gewoon je hand opsteken en hoi zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
Ann



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 22
Woonplaats: Molenstede

BerichtGeplaatst: 19-10-2008 11:29:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Knuffels vind ik fijn. Maar dan met kleren aan. Kussen niet echt een mening over, behalve dan dat ik niet graag tongkussen geef en mag alleen op mond blijven en wangen (vooral wangen). Zo van die vluchtige kussen. Handschudden zeker bij eerste kennismakingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Auteur Bericht
Zanskar



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 45
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: 19-10-2008 11:57:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet mij heel vertrouwd voelen met een partner om echt te knuffelen (liefst met kleren aan), maar eens ik mij veilig voel bij iemand kan ik er echt van genieten. Ik denk dat ik het zelfs zou missen als je elkaar nooit zou aanraken (gewoon strelen, even knuffelen). Het lichamelijk contact is toch belangrijk voor mij. Ik vond het bijv. ook zalig om hand in hand te lopen met mijn partner. Kussen geef ik het liefst op de wang, of kort op de mond. Tongzoenen zit er bij mij echt niet in, dat vind ik helemaal niet leuk.
_________________
See things as they are, and let things go as they go
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam MSN Messenger
Auteur Bericht
austen



Geregistreerd op: 27 Okt 2008
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: 27-10-2008 16:22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Gabrielle schreef:
Maar in de meeste kringen waar ik kom, wordt met een kus begroet en ik denk dat ze me zouden bekijken alsof ik van Mars kom als ik gewoon een hand zou uitsteken. Ik moet het misschien gewoon eens proberen. Het is in elk geval hartelijker dan gewoon je hand opsteken en hoi zeggen.


Heb ik eens geprobeerd, en dan trekken ze je aan je hand naar zich toe om toch nog te kussen. Bweigh!

Ik HAAT dus kussen, zeker van die welkom- of proficiat-zoenen van mensen die je amper kent. De eerste week van het nieuwe jaar kom ik dus absoluut niet buiten!!!

Knuffels geef ik liever ook niet. Alleen aan een partner, en aan mijn allerbeste maatje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
stefanie



Geregistreerd op: 10 Okt 2011
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 10-10-2011 16:39:46    Onderwerp: Reageren met citaat

knuffels kan ik wel geven maar ook niet te tro
kussen kan ook gaan maar doe het niet graag
dus liever niet
op de wang gaat dat nog.
soms verlang ik wel eens naar meer maar zodra ik in de praktijk het zou uitvoeren zeg maar vind ik het me niets zeggen
maar knuffelen kan wel eens leuk zijn al mag dat niet te veel zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Reageren    aseksualiteit Vlaanderen -> Vragen over aseksualiteit Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB
Arthur Theme
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum