|
|
 |
|
romantischmeisje
|
|
 |
|
 |
|
Geplaatst: 20-11-2011 15:31:42 Onderwerp: |
|
|
Jij bent niet de enigedie zich zo voelt!!!!! Ik voel me NET hetzelfde! Tja, in relaties moet je vooral praten met elkaar, en compromissen vinden zodat beide personen gelukkig zijn. Sommige mensen hebben het geluk, anderen minder, maar ja.... Mij valt het echt wel op op Aven, relaties tussen seksuelen en aseksuelen levert meer ambras op dan wat anders, en vooral frustraties... en ik denk frustraties nog meer voor de aseksuele dan voor de seksuele! Als ne seksuele alleen denkt aan zijn eigen bevredigingen en de aseksuelen moet maar toegeven ookal voelt die daar zich niet goed bij (sommige aseksuelen zelfs ellendig en misselijk) dan maakt de seksuele partner een zeer grote fout! Het moet van beide kanten komen, geven en nemen, zolang je je er allebei maar goed bij voelt !!!! DAT is het belangrijkste!!!!
De laatste tijd ben ik ook ni graag meer op Aven, omdat het blijkbaar meer over de seksuele partners gaan die alleen maar blijkbaar nog kunnen denken met hun lul. Potverdikkeme............ ik trek mijn haar uit voordat het grijs wordt als ik die berichtjes lees daar.........  |
|