aseksualiteit Vlaanderen aseksualiteit Vlaanderen
Het forum voor aseksuelen in Vlaanderen
aseksualiteit Vlaanderen
FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
klik voor meer informatie
Relatie in gevaar

 
Reageren    aseksualiteit Vlaanderen -> uitlaAtklep
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zina



Geregistreerd op: 13 Okt 2015
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 14-10-2015 00:25:28    Onderwerp: Relatie in gevaar Reageren met citaat

Ik ben 28, en heb sinds 1,5 jaar de liefste, leukste, lekkerste vriend van heel de wereld!! We wonen nu al een tijdje samen en at gaat heel goed, op 1 probleem na... Ik heb nooit, maar dan ook nooit zin in sex.

Dit is niet altijd een probleem geweest, rond mijn 16e kreeg ik mijn eerste vriendje en had ik nergens last van. Ook in het begin van nieuwe relaties lijkt sex geen probleem te zijn. Het begint pas als ik een paar maanden in de relatie zit dat de zin in sex afneemt. Nu ik samenwoon is het probleem erger dan het ooit geweest is. toen we elkaar alleen in het weekend zagen kon ik me er nog enig zins overheen zetten (ook dan was het meer omdat ik het gevoel had dat het moest dan dat ik echt zin had). Maar omdat mijn vriend ALTIJD zin heeft wordt ik er nu constant, elke dag aan herinnerd dat ik GEEN zin heb en dat maakt het allemaal nog moeilijker..

Wel ben ik rond min 16e ook begonnen met de pil te slikken. Ik heb gelezen dat dit nogal invloed zou kunnen hebben op je libido. Ik ben dan ook ong 2 jaar geleden gestopt met de pil te slikken (heb nu een hormoonvrij spiraaltje) Wat helaas geen verandering heeft gemaakt..

Het is inmiddels al de reden van vele ruzies geweest.. Ik probeer hem uit te leggen dat het zeker niet aan hem ligt en hij is heel begrijpend, maar een oplossing voor het probleem heb ik niet... Ik weet me geen raad meer en ben bang dat ik hulp nodig heb Crying or Very sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Reageren    aseksualiteit Vlaanderen -> uitlaAtklep Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB
Arthur Theme
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum