aseksualiteit Vlaanderen aseksualiteit Vlaanderen
Het forum voor aseksuelen in Vlaanderen
aseksualiteit Vlaanderen
FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
klik voor meer informatie
hou niet van naakt

 
Reageren    aseksualiteit Vlaanderen -> uitlaAtklep
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Myra
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Okt 2008
Berichten: 102
Woonplaats: omg Leuven

BerichtGeplaatst: 23-10-2008 19:15:30    Onderwerp: hou niet van naakt Reageren met citaat

Misschien ben ik wel een preutse tante (ben nochtans helemaal niet katholiek Smile ), maar ik vind een naakt lichaam eigenlijk helemaal niet mooi.


Tegenover een vrouwenlichaam sta ik vrij neutraal, maar een mannenlichaam vind ik in t algemeen niet echt aantrekkelijk. Vetmassa's spiermassa's, begroeiïngen... Rolling Eyes

Het is niet zo dat ik niet aan bloot gewend ben. Ik werk in de gehandicaptensektor en moet mensen wassen. Dit ben ik gewoon, en ik heb er geen moeite mee...

Ik begrijp alleen niet wat vrouwen aantrekkelijk kunnen vinden aan een naakte man...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Auteur Bericht
Ann



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 22
Woonplaats: Molenstede

BerichtGeplaatst: 23-10-2008 21:43:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook ik vind een bloot mannenlijf niet echt aantrekkelijk. Vindt het zelfs lelijk.

Zoals je zegt er zijn vrouwen die daarop kikken. Zie maar naar de vrouwen die graag naar blote mannenshows gaan zien. Bekes daar zie je mij niet naartoe gaan, ook niet naar blote madammen shows.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Auteur Bericht
Gabrielle



Geregistreerd op: 17 Okt 2008
Berichten: 77

BerichtGeplaatst: 24-10-2008 00:14:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben onlangs gaan kijken naar de theaterversie van 'the full monty' (omdat 1 van van onze koorleden daarin meespeelt), over 5 werkloze mannen die besluiten een striptease te gaan doen. Het was een voorstelling voor enkel vrouwen. Ik voelde mij daar allesbehalve op mijn plaats, net een bende bakvissen!

Ik vind naakte lichamen doorgaans ook allesbehalve mooi of aantrekkelijk om naar te kijken, als de welbekende vijgenbladjes ontbreken is het zicht helemaal verpest. Bij mannen toch, bij vrouwen springt dat minder in 't oog.

Maar ik hoor seksuele mensen toch ook wel eens zeggen dat het alles wel beschouwd niet mooi is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
Myra
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Okt 2008
Berichten: 102
Woonplaats: omg Leuven

BerichtGeplaatst: 24-10-2008 18:37:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben blij dat ik daar niet alleen in ben. Smile Een vriendin van mij kan zo echt 'wow' zeggen als ze een reclame-affiche ziet met zo'n halfnaakte spierbundel erop...Maar ik heb dan zoiets van : 'met een hemd aan zag die er beter uit' Laughing

Ik heb tot nu toe alleen nog maar relaties met mannen gehad, en voelde nooit lichamelijke aantrekkingskracht. Ik voel me ook niet lichamelijk tot vrouwen aangetrokken, maar eigenlijk wel emotioneel. Ik speel al lang met de gedachte dat ik mss lesbisch-aseksueel ben...Een vrouwenlichaam stoot me in elk geval minder af, maar seks met een vrouw hoeft ook niet voor mij...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Auteur Bericht
Gabrielle



Geregistreerd op: 17 Okt 2008
Berichten: 77

BerichtGeplaatst: 24-10-2008 19:45:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan die redenering helemaal volgen, ik ben ook zowat tot dezelfde conclusie gekomen, alleen kwam het aseksueel aspect bij mij als laatste aan bod.
Ik heb een lesbische relatie gehad en sindsdien vind ik dat er niets gaat boven een zacht vrouwenvelletje. Very Happy

Ik vind het ook opmerkelijk dat de homofoben blijkbaar minder aanstoot nemen aan lesbiennes dan aan homo's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
Myra
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Okt 2008
Berichten: 102
Woonplaats: omg Leuven

BerichtGeplaatst: 24-10-2008 20:02:05    Onderwerp: Reageren met citaat

leuk dat we hetzelfde zowat aanvoelen, Gabriëlle.

Ik vind van dat lichaamshaar op borst buik en rug bv echt lelijk. Een van mijn ex vrienden wilde altijd zijn hemd open laten hangen als het warm was, en ik moest mij de hele tijd bedwingen om niet te zeggen : doe uw hemd eens dicht. Idd, een vrouwenvelletje raak ik ook veel liever aan.


Een paar jaar geleden ben ik eens lid geweest van een holebiforum, maar ik vond dat vrouwen daar ook zeer veel over seks, en over seksspeelgoed (vibrators, dildo's) praten. Dus ja, daar liep ik ook verloren...Daarmee dat ik me ook niet echt 'lesbisch' kan noemen.

Zie me eerlijk gezegd niet meer een relatie met een man hebben....Been there, done that. Maar een vrouw met wie het goed klikt, matchende persoonlijkheden...ja ik denk dat dat wel kan werken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Auteur Bericht
Zanskar



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 45
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: 26-10-2008 18:44:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik herken veel van wat jullie schrijven. Ik vind een naakte mannenlichaam ook niet mooi, en de mannelijke geslachtsdelen vind ik al helemaal lelijk. Ik snap echt niet waarom mannen zo trots zijn op hun penis. Rolling Eyes Een vrouwenlichaam vind ik in vergelijking met een mannenlichaam veel mooier. Het is niet dat ik mij seksueel aangetrokken voel tot een naakte vrouwenlichaam, maar ik vind hem esthetischer dan een mannenlichaam. Ik denk dat ik liever een vrouwenlichaam dan een mannenlichaam aanraak.
Ik heb mij nog nooit seksueel aangetrokken gevoeld tot een vrouw, maar emotioneel voel ik mij dichter bij een vrouw staan dan bij mannen. Vandaar dat ik ook denk dat ik bi-aseksueel ben. In eerste instantie voel ik mij aseksueel, en in tweede instantie voel ik mij biseksueel. Ik heb nog nooit een relatie met een vrouw gehad, maar sta daar wel heel open voor. Volgens mij zou ik mij heel erg thuis kunnen voelen bij een vrouw.
_________________
See things as they are, and let things go as they go
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam MSN Messenger
Auteur Bericht
Myra
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Okt 2008
Berichten: 102
Woonplaats: omg Leuven

BerichtGeplaatst: 26-10-2008 23:47:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Zanskar schreef:
. Volgens mij zou ik mij heel erg thuis kunnen voelen bij een vrouw.


Dat is mooi verwoord...Het is ook hoe ik mijn ideale relatie zou omschrijven : een relatie die niks te maken heeft met lichamelijke aantrekkingskracht, maar alles met thuisvoelen bij die andere...

flower
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Auteur Bericht
austen



Geregistreerd op: 27 Okt 2008
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: 27-10-2008 16:13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Goh, ik vind sommige mannenlichamen wel mooi, maar ik zal ook nooit naar The Chippendales gaan zien ofzo! Naakte mannenlichamen zijn mooi, als ze op z'n minst nog een broek of rok aan hebben (liefst dan nog een lange jeans en geen mini slipje). Die reclame van William Lawsons vind ik heel mooi, puur esthetisch dan: mannen met lang haar hebben sowieso een streepje voor, en die mannen zijn eerder "androgeen" van lichaam (geen lelijke beharing, geen opgespoten spieren, de kilt maakt het ook vrouwelijker).

Vrouwenlichamen vind ik over't algemeen ook veel mooier. Die zien er dan ook meer vertrouwd uit (zo van "hé, ik heb dat ook"), ook zachter, zonder vies rughaar, ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
Gabrielle



Geregistreerd op: 17 Okt 2008
Berichten: 77

BerichtGeplaatst: 27-10-2008 23:11:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Blijkbaar zijn er aardig wat vrouwen die zo'n welig borsthaar sexy vinden. Maar ja, dat woord staat niet in ons woordenboek, zeker? Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
Zanskar



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 45
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: 08-11-2008 14:20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Gabrielle schreef:
Blijkbaar zijn er aardig wat vrouwen die zo'n welig borsthaar sexy vinden. Maar ja, dat woord staat niet in ons woordenboek, zeker? Smile


Ik verbaas me er ook soms over wat vrouwen allemaal sexy vinden. Echt freaky! Dat is idd iets waar wij ons moeilijk in kunnen inleven.
_________________
See things as they are, and let things go as they go
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam MSN Messenger
Auteur Bericht
Peaches



Geregistreerd op: 28 Nov 2008
Berichten: 9
Woonplaats: Kempen / Gent

BerichtGeplaatst: 28-11-2008 20:22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind een mannenlichaam nog wel mooi, zolang het boven de gordel blijft. Om het in de woorden van mijn vrienden te zeggen: 'Peach worstelt met een penistrauma'. Maar een goedgevormd bovenlichaam kan mijn aandacht wel een minuutje vasthouden.
Maar dat is meer gewoon iets appreciëren dan 'lust', want naar een mooie vrouw kijk ik ook wel eventjes.
_________________
*Billy, they don't like you to be so free*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
stefanie



Geregistreerd op: 10 Okt 2011
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 10-10-2011 16:54:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ik sluit me aan bij austen hahaaha
blij het te lezen een lichaam van een man is mooi zolang ze een broek aan hebben hahaha ja
welja zo zie ik het , dus sluitme er bij aan.
ik herken veel van wat jullie neerschrijven das best aangenaam te lezen zeg maar doet me deugd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
romantischmeisje



Geregistreerd op: 20 Nov 2011
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 20-11-2011 15:25:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hou ook helemaal niet van naakt, zelfs al is het ne knappe vent. Ik ben zelf romantisch aseksueel, maar een vriendin van mij, die seksueel is (al denkt ze soms ook aseksueel te zijn omdat ze niet veel van seks moet hebben) dat dat betekent dat je 100% vrouw bent. Ze zei dat het normaal is voor vrouwen dat naakte mannen ons niet opwinden, en of dat nu door onze aseksualiteit komt of omdat we vrouw zijn, maak je daar geen zorgen over Wink Je bent niet de enigste! Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Reageren    aseksualiteit Vlaanderen -> uitlaAtklep Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB
Arthur Theme
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum