|
|
|
|
austen
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: 05-01-2009 08:52:44 Onderwerp: Ik ben verliefd!!! |
|
|
Ik ben best snel over de breuk met mijn ex gegaan. Sinds september was ik terug alleen, een maand lang heb ik getreurd, gehuild, geschreeuwd. Na die maand heb ik mijn ex terug in mijn leven toegelaten (daarvoor wou ik absoluut geen contact met hem, te pijnlijk) omdat hij toch een grote steun en vertrouwenspersoon is. Hij en ik hebben samen mijn "probleem" ontdekt, dat schept toch een beetje een band.
Op 6 december dan ging ik uit met de zoon van mijn bazin van m'n weekendwerk. En daar sloeg de vonk wat over. Maar ik hield de boot af, want ik zat nog steeds met mijn aseksualiteit en verleden waar ik liever niet over praat.
Kerstdag was de dag van de waarheid. Uren hebben we gepraat, over onze verledens, over onze problemen nu. Hij heeft me gerust gesteld: wat er ook met me gebeurd is, het is voorbij. En over mijn laag libido: hij houdt wel van seks, maar hij houdt meer van mij en is tevreden met knuffelen en gewoon samen zijn.
Het was zwaar om al die dingen op te biechten aan een "vreemde", maar het deed ook deugd. Het feit dat hij daar zo positief mee om kan gaan, maak het alleen maar beter. Ik ben nu in de zevende hemel, en van plan hier een tijdje te blijven |
|